duminică, 8 februarie 2009

Brăţările Prieteniei

Am văzut că nu e nici un site românesc dedicat în totalitate lor.
Le ştim cu toţii. Se fac din aţă de mouline, se înnoadă, şi pot fi drepte, în zig-zag, cu scris pe ele sau cu modele (de romburi, triunghiuri)
Ei bine, dacă vă doreaţi demult aşa ceva şi nu găsiţi pe nimeni care să vă facă, de aici le puteţi cumpăra. O să postez mai târziu nişte poze cu brăţări care le-am făcut deja, dar dacă doriţi anumite culori sau un anumit model, nu vă sfiiţi să comandaţi. Pentru voi, şi prietenii voştri.

N.B. Nu deţin patentul pe modul de fabricare al lor, şi pe mine m-a învăţat cineva, nu eu le-am creat.

5 comentarii:

  1. imi plac mult bratarile de pe acest blog.

    in ultimul timp m-a "acaparat" si pe mine un astfel de hobby. daca vrei, poti intra pe http://bratari-online-shop.blogspot.com sa vezi realizarile mele.
    sper sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca vrei modele diferite si modul lor de lucru vezi la www.steffe.se/fb. si pe blogul meu sunt cateva modele.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu stiu sa fac in linie dreapta dar nu ajung bine la al doilea rand si incepe sa se rasuceasca.....vreau sa mentionez k am incercat sa strang si sa nu strang asa tare dar degeaba...ma ajutati va rog fff frumos??

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am hobby-ul acesta,pe blogul meu am cateva realizari...astept pareri:) http://bratarica-lui-bratarel.blogspot.com/ bv,ai bratari foarte reusite,bafta in continuare:*

    RăspundețiȘtergere
  5. eu fac pe comanda bratarile ,multe modele,cu nume cu inimioare,in v,in,x,jamaicane..etc.:D pt.comenzi id cc_byby

    RăspundețiȘtergere